דלג אל תוצאות חיפוש משרה

משרות כספים וכלכלה לאנשים עם מוגבלות

יש 14 משרות שמתאימות לחיפוש שלך

תפקידים: מבקר פנימי, רואה/ת חשבון, נציג/ת גביה, יועץ/ת מס, יועצ/ת משכנתאות, סטודנט/ית לכלכלה, בוגר/ת כלכלה/ מנהל עסקים, אנליסט/ית כלכלי/ת, כלכלן/ית, אנליסט/ית תכנון פיננסי, יועץ/ת פיננסי, אנליסט/ית תקציב, מנהל/ת חשבונות ראשי/ת, חשבות שכר - כללי, אחראי/ת שכר, חשב/ת, השקעות ושוק ההון - כללי, יועץ/ת השקעות, הנהלת חשבונות - מנהלים, הנהלת חשבונות - כללי, מנהל/ת חשבונות, פקיד/ת הנהלת חשבונות, גבייה - כללי, פקיד/ת גביה, פקיד/ת בנק, בנקאי טלפוני, כספר/ טלר, סופר/ת כסף, בוגר/ת מתמטיקה וסטטיסטיקה, מנהל/ת מחלקת תקציבים

Mini Logo משרות שבהן נבדקה נגישות סביבת העבודה
אפשר להוסיף משרות למועדפים ולשלוח קורות חיים מהאזור האישי

מנהל/ת חשבות מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה - אזור מרכז ישוב: אזור פרסום: 26/09/21 היקף: משרה חלקית קוד משרה: M-8541

תפקיד: מנהל/ת חשבונות
תחום עיסוק: כספים וכלכלה
שנות ניסיון: ללא ניסיון


יישוב: אזור
תיאור פעילות הארגון: חברה קטנה לשילוח ועמילות מכס
תיאור התפקיד:
הוצאת חשבוניות
הוצאת קבלות
עדכון תשלומים
עבודה שוטפת
מענה לטלפונים
דרישות סף:
בוגר/ת קורס הנהלת חשבונות
יכולת הקלדה מהירה עם שתי ידיים
היכרות טובה עם Microsoft office
ידיעת אנגלית ברמה בינונית לפחות
תנאי עבודה -
שעות עבודה : 8:00-12:00 עם אפשרות להישאר יותר שעות , 5 ימים בשבוע . יש גמישות .
תהליך המיון: ראיון טלפוני + אישי
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: הכשרה על ידי מנהל ישיר
דרכי הגעה: 5 דקות הליכה מתחנת תחבורה ציבורית מרכזית (צומת אזור-חולון)
תנאי העסקה (שכר + תנאים) : יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: נגיש מעליות
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית:
מיקום:
בחדר , בקומה אחת
תנאים פיזיים:
מיזוג אויר , סביבה משרדית

סביבת עבודה חברתית:
עובד לבד , עובד תחת השגחה צמודה .
מידת אינטראקציה גבוהה עם ממומנים
דרישות פיזיות:


• שימוש במגע
• ישיבה ממושכת
• הרמת משא
• מיומנות אצבעות- מוטוריקה עדינה
• זמן תגובה מהיר


דרישות קוגניטיביות:

• יכולת הפניית קשב / חלוקת קשב
• שמירה על ריכוז
• יכולת זיכרון לטווח ארוך
• יצרתיות
• חשיבה מתמטית - ספירה, פעולות חישוב, שימוש בנוסחאות
• הפעלת שיקול דעת
• יכולת תכנון
• עבודה ברצף של שלבים
• מוליטיטאסקינג (ביצוע מספר משימות במקביל)
• יכולת בקרה- איתור בעיות ובדיקת טעויות
• קריאה
• כתיבה
• הבנת הוראות בע"פ
• הבנת הוראות כתובות
• יכולת למידה





דרישות חברתיות/ תקשורתיות:
שירותיות , כושר ביטוי טוב בכתב , יחסי אנוש טובים, יכולת שיתוף פעולה .

דרישות רגשיות:
יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ , התמדה , יכולת לעבודה עצמאית , מוטיבציה לעבודה , מוסר עבודה גבוה , אמינות , יכולת לקבל משוב.

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: גמישות בשעות עבודה בלבד

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
בנקאי/ת למוקד הטלפוני מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה - אזור מרכז ישוב: ראשון לציון פרסום: 18/08/21 היקף: משרה מלאה קוד משרה: M-8508

תפקיד: בנקאי טלפוני
תחום עיסוק: כספים וכלכלה
שנות ניסיון: 1 שנים

יישוב: ראשון לציון
תיאור פעילות הארגון: בנק.
תיאור התפקיד: בנקאי/ת טלפוני למוקד הטלפוני בראשל"צ. העסקה כעובד הבנק מהיום הראשון.

דרישות סף:

* אקדמאיים או סטודנטים לקראת סיום תואר – חובה
* תודעת שירות גבוהה ואוריינטציה שיווקית
* יכולת ביטוי טובה

תנאי עבודה -
שעות עבודה : מלאה ( 5 משמרות בשבוע מתוכם 2 משמרות מאוחרות עד 19:00)
תהליך המיון: ראיון, מבדקים, מבדק אמינות.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: קורס הכשרה קצר.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית.
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק. העסקה כעובד הבנק מהיום הראשון.
נגישות המבנה: נגיש "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: מוקד עם צוות גדול, חלל פתוח open space, רועש משיחות הנציגים.

סביבת עבודה חברתית: עבודה עצמאית ובסביבת הצוות, עם מגוון לקוחות.
דרישות פיזיות: יכולת עבודה על מחשב ובטלפון.



דרישות קוגניטיביות: יכולת הבנה ולמידה, מולטי-טאסקינג ויכולת עבודה על מספר מערכות במקביל, יחד עם ביצוע שיחה טלפונית.


דרישות חברתיות/ תקשורתיות: יחסי אנוש טובים, שירותיות, יכולת פתרון בעיות והתמודדות עם התנגדות לקוחות, יכולת תקשורת טלפונית ובכתב.

דרישות רגשיות: יכולת עמידה ביעדים, בלוחות זמנים ובעומס משימות ולחץ.

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
בנקאי/ת למוקד הטלפוני מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה - אזור מרכז ישוב: ראשון לציון פרסום: 22/08/21 היקף: משרה מלאה, משמרות קוד משרה: 8508

תפקיד: בנקאי טלפוני, נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית
תחום עיסוק: כספים וכלכלה, תמיכה ושירות לקוחות
שנות ניסיון: 1 שנים

יישוב: ראשון לציון
תיאור פעילות הארגון: בנק.
תיאור התפקיד: בנקאי/ת טלפוני למוקד הטלפוני בראשל"צ. העסקה כעובד הבנק מהיום הראשון.

דרישות סף:

* אקדמאיים או סטודנטים לקראת סיום תואר – חובה
* תודעת שירות גבוהה ואוריינטציה שיווקית
* יכולת ביטוי טובה

תנאי עבודה -
שעות עבודה : מלאה ( 5 משמרות בשבוע מתוכם 2 משמרות מאוחרות עד 19:00)
תהליך המיון: ראיון, מבדקים, מבדק אמינות.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: קורס הכשרה קצר.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית.
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק. העסקה כעובד הבנק מהיום הראשון.
נגישות המבנה: נגיש "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: מוקד עם צוות גדול, חלל פתוח open space, רועש משיחות הנציגים.

סביבת עבודה חברתית: עבודה עצמאית ובסביבת הצוות, עם מגוון לקוחות.
דרישות פיזיות: יכולת עבודה על מחשב ובטלפון.



דרישות קוגניטיביות: יכולת הבנה ולמידה, מולטי-טאסקינג ויכולת עבודה על מספר מערכות במקביל, יחד עם ביצוע שיחה טלפונית.


דרישות חברתיות/ תקשורתיות: יחסי אנוש טובים, שירותיות, יכולת פתרון בעיות והתמודדות עם התנגדות לקוחות, יכולת תקשורת טלפונית ובכתב.

דרישות רגשיות: יכולת עמידה ביעדים, בלוחות זמנים ובעומס משימות ולחץ.

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*


המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
בנקאי נייד- צעד ראשון בעולם...
חברה: בנק הפועלים ישוב: תל אביב - יפו פרסום: 25/08/21 היקף: משרה מלאה קוד משרה: 5

תפקיד: פקיד/ת בנק
תחום עיסוק: כספים וכלכלה
שנות ניסיון: ללא ניסיון

הענקת שירותים באמצעות סניף נייד אשר פועל ברחבי הארץ ברכב מיוחד
מטרת הסניף היא להנגיש שירותים בנקאיים ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים עבור אוכלוסיות המתקשות להגיע לסניפי הבנק, כגון: בתי אבות וכדומה.
הענקת שירותים באמצעות סניף נייד אשר פועל ברחבי הארץ ברכב מיוחד
מטרת הסניף היא להנגיש שירותים בנקאיים ללקוחות פרטיים ועסקים קטנים עבור אוכלוסיות המתקשות להגיע לסניפי הבנק, כגון: בתי אבות וכדומה.
תיאור התפקיד:
-מתן שירות בנקאי ושירותי קופה
-משמש כנהג בשיתוף עם המנהל
דרישות:
- ניסיום בעבודת הבנקאות בסניף- חובה
רישיון נהיגה ג' או רישיון נהיגה ב' שהונפק לפני 31/12/2006- חובה
תודעת שירות גבוהה- חובה

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
בנקאי/ת הייטק לחטיבה הקמעונאית
חברה: בנק הפועלים ישוב: הרצליה, רמה''ש פרסום: 25/08/21 היקף: משרה מלאה קוד משרה: 4

תפקיד: פקיד/ת בנק
תחום עיסוק: כספים וכלכלה
שנות ניסיון: ללא ניסיון

פועלים הייטק- זרוע הבנקאות של בנק הפועלים האמונה על מתן שירות בנקאי ומימון לסטרטאפים, חברות צמיחה וקרנות מתעשיית ההיטק -מגייסת בנקאי/ת הייטק.

המשרה כוללת מתן שרות בנקאי שוטף לסטארטאפים לחברות ולגופים מובילים בתעשיית ההיי טק.

עמידה ביעדי גיוס ושימור לקוחות (חברות), מכירה של מוצרים בנקאיים.

העבודה היא 5 ימים בשבוע, ימי עבודה ארוכים בימים שני ורביעי.

העבודה כוללת דיבור, כתיבה וקריאה באנגלית.



דרישות התפקיד :

בוגרי תואר פיננסי ראשון.

אנגלית ברמה גבוהה.

תודעת שרות גבוהה מאוד.

אוריינטציה עסקית.

יכולת התמודדות עם ריבוי משימות.

תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת ליצר קשרים.

נכונות למתן מענה ללקוחות מעבר לשעות העבודה.

תנאי שכר טובים למתאימים

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
בנקאי/ם אישיים במשרה גמישה-...
חברה: בנק הפועלים ישוב: פרסום: 25/08/21 היקף: משרה חלקית קוד משרה: 3

תפקיד: פקיד/ת בנק
תחום עיסוק: כספים וכלכלה
שנות ניסיון: ללא ניסיון

ליווי, ייעוץ והתאמת פתרונות פיננסים אשר יאפשרו ללקוח ניהול מיטבי של הפעילות הפיננסית
הכרות מעמיקה עם עולם הבנקאות

הקליטה כעובדי בנק מהיום הראשון, ההכשרה עלינו!

מיקום המשרה: צפון, שרון, ת"א

דרישות התפקיד

עובדים שיכולים לעבוד לפחות יומיים בשבוע (כשלפחות אחת לשבע הינה אחה"צ)

שמוכנים להתנייד בין הסניפים

בגרות מלאה, תואר ראשון- יתרון

אנשים שאוהבים אנשים, עם תודעת שירות גבוהה, מכירתיים

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
בנקאי/ת עסקים למרכז השירות -...
חברה: בנק הפועלים ישוב: חולון, בת ים פרסום: 25/08/21 היקף: משרה מלאה קוד משרה: 2

תפקיד: בנקאי טלפוני
תחום עיסוק: כספים וכלכלה
שנות ניסיון: ללא ניסיון

מסלול יועצים עסקיים ייחודי, עם אופק מקצועי והטבות בלעדיות.


קליטה כעובדי בנק מהיום ראשון.

בנק הפועלים מרחיב את נבחרת הבנקאים העסקיים בחטיבה העסקית במרכז השירות בחולון!

תיאור התפקיד

שירות ללקוחות ומכירת מוצרים בנקאיים

הבנת הצרכים הפיננסיים והתאמת מוצרים בנקאיים ללקוח

עבודה תפעולית ואדמיניסטרטיבית.

תיאור המשרה

מקום העבודה במרכז שרות עסקי של החטיבה העסקית במרכז עזריאלי בחולון, העבודה מוגדרת "מפעל חיוני",

שעות פעילות המרכז:

 ימים א-ג, ה 08:15-16:15

 יום ד' 08:15-17:15 – יום פיצול

 יום ו' 08:00-13:30 ( סבבי תורנות )

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
בנקאי/ת במחלקה האישית- שער...
חברה: בנק הפועלים ישוב: כל הארץ פרסום: 25/08/21 היקף: משרה מלאה קוד משרה: 1

תפקיד: פקיד/ת בנק
תחום עיסוק: כספים וכלכלה
שנות ניסיון: ללא ניסיון

הצעד הראשון שלך להצלחה!
תחום הבנקאות הוא עולם רחב עם מגוון אפשרויות להתפתחות מקצועית. זוהי הזדמנות מעולה עבורך להזניק קריירה בגוף פיננסי מוביל,
ולרכוש מיומנויות מקצועיות מבוקשות בתחום דינמי ומתחדש.


עם הכניסה לתחום הפיננסי , תקבל את כל הכלים להבנת עולם הבנקאות והפיננסים, לסייע וללוות את הלקוחות שלנו בצמתים משמעותיים בחיים ולקבל החלטות טובות

תיאור המשרה

בירור ומיפוי של צורכי הלקוחות, פריסת האפשרויות העומדות בפניהם, הכוונה אל הפתרונות הבנקאיים הרלוונטיים והענקת שירות מקצועי בנושאים פיננסיים שוטפים

כישורים דרושים:

תודעת שירות גבוהה

תקשורת בינאישית מצוינת, שיתוף פעולה ועבודת צוות

תפקוד גבוה תחת לחץ ובסביבה דינמית

פרואקטיביות וכישורי למידה עצמאית

יכולת שיווק ומכירה

היקף המשרה -משרה מלאה, יומיים בשבוע של קבלת קהל מפוצלת גם אחה"צ

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
אנליסט/ית למחלקת ניהול... מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה - אזור מרכז ישוב: איירפורט סיטי (נתב"ג) פרסום: 26/09/21 היקף: משרה מלאה קוד משרה: M-7188

תפקיד: אנליסט/ית כלכלי/ת, אנליסט/ית תכנון פיננסי, אנליסט/ית תקציב, בוגר/ת כלכלה/ מנהל עסקים
תחום עיסוק: כספים וכלכלה
שנות ניסיון: ללא ניסיון

יישוב: איירפורט סיטי
תיאור פעילות הארגון: חברה ממשלתית המתמחה במתן שירותי ייעוץ וכיסוי ביטוחי ושירותי ניהול ותפעול בתחומי הביטוח, ניהול סיכונים, ניהול הנכסים, ניהול פרויקטים ובמגוון תחומים כלכליים ופיננסיים אחרים.
תיאור התפקיד: היחידה לניהול החוב הממשלתי אחראית על גיוס אגרות החוב של הממשלה בארץ ובחו"ל, ועל הניהול האסטרטגי של תיק החוב. מחלקת ניהול סיכונים היא המחלקה האחראית, בין היתר, על גיבוש אסטרטגיה ארוכת טווח לגיוסים ולמלאי החוב, תמחורי אגרות חוב, עסקאות גידור וריביות, ביצוע ניתוחים שונים ומתן ייעוץ פיננסי.
תפקיד האנליסט כולל:
• גיבוש המלצה על מדיניות הגיוסים וניהול החוב בראייה ארוכת טווח
• הכנת תחזיות וסימולציות הקשורות לניהול החוב הממשלתי כמו: תחזית ריבית, תמהיל החוב וכד'
• הכנת דוחות תקופתיים
• תמחור אגרות חוב ותמחור עסקאות גידור
• התנהלות מול גופים פיננסים בארץ ובחו"ל
• ניהול סיכונים פיננסים הקשורים לחוב הממשלתי, ובכללם סיכוני שוק, סיכוני אשראי וכד'
• ביצוע עבודות פיננסיות כלכליות ויעוץ פיננסי למשרדי הממשלה
דרישות סף:
• השכלה אקדמאית :
תואר ראשון - כלכלה/חשבונאות/מימון, תואר שני - מימון/כלכלה/מנהל עסקים - יתרון
• השכלה מקצועית/התמחות:
תינתן עדיפות לבעלי ניסיון באחד מהתחומים הבאים: מימון, ניהול סיכונים פיננסים, מסחר או אנליזה בתחום המימון ושוק ההון.
• יכולות אנליטיות גבוהות
• מיומנות גבוהה באקסל
• אנגלית ברמה גבוהה
• יתרון- מיומנות בתוכנות כמו: Bloomberg או ידע מוקדם בשפות תכנות כמו VBA
• יחסי אנוש מצויינים
תנאי עבודה -
שעות עבודה : משרה מלאה, 8.5 שעות ביום (8 שעות במשרת אם)
תהליך המיון: 2-3 ראיונות + בדיקת ממליצים
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: דרושה הרבה למידה עצמאית + הכשרה ע"י המנהל או עובד ותיק אחר באגף.
דרכי הגעה: אין תחבורה ציבורית נוחה. בהגעה ברכב- יש חניון לעובדים.
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: המבנה נגיש. ישנן חניות נכים.
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: סביבה משרדית בקומת הקרקע של הבניין. ישיבה במשרדים אישיים או 2-3 אנשים במשרד.
סביבת עבודה חברתית: עבודה עצמאית וגם עבודה בצוות. עבודה לצד מספר עובדים נוספים באותו התפקיד. עבודה מול משרד האוצר (הלקוח)
דרישות פיזיות: ישיבה ממושכת
דרישות קוגניטיביות:
• חשיבה מתמטית - ספירה, פעולות חישוב, שימוש בנוסחאות
• הפעלת שיקול דעת
• יכולת תכנון
• יזימה
• מוליטיטאסקינג (ביצוע מספר משימות במקביל)
• יכולת ניהול זמן
• יכולת פתרון בעיות
• יכולת בקרה- איתור בעיות ובדיקת טעויות
• סדר וארגון
• יכולת למידה עצמאית
• ראייה מערכתית

• יכולות אנליטיות גבוהות



דרישות חברתיות/ תקשורתיות: עבודה בצוות, שירותיות, תקשורת טובה עם לקוחות, כושר ביטוי טוב בע"פ, כושר ביטוי טוב בכתב, יחסי אנוש טובים
דרישות רגשיות: יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ, יכולת לעבודה עצמאית, אחריות, אמינות.

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: מעט גמישות בשעת התחלת וסיום העבודה.

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
מתמחה בראיית חשבון ייעודית... מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: משרד המשפטים ישוב: ירושלים פרסום: 25/08/21 היקף: משרה מלאה קוד משרה: nv367

תפקיד: רואה/ת חשבון
תחום עיסוק: כספים וכלכלה
שנות ניסיון: ללא ניסיון

דלג לתוכן האתר
דלג לחיפוש באתר

חפשו שירות או מידע...
|

שירותים
גופי ממשל
מידע
קבלת קהל
1299
לאזור האישי
משרד המשפטים
משרד המשפטים
בית
שירותים ומידע
קבלת קהל
חדשות
חיפוש באתר משרד המשפטים
|

gov.il פרסומים משרד המשפטים לרשות התאגידים דרוש/ה לתפקיד התמחות בראיית חשבון ברשם העמותות - המשרה מיועדת למגזר החרדי
דרושים
לרשות התאגידים דרוש/ה לתפקיד התמחות בראיית חשבון ברשם העמותות - המשרה מיועדת למגזר החרדי
סטטוס
פעיל
|
תאריך אחרון להגשת מועמדות30.08.2021
משרדים קשורים
רשות התאגידים
סוג העסקה
מתמחה
ייעוד המשרה
אוכלוסייה החרדית
מיקום
ירושלים
תאריך פרסום
26.07.2021

תיאור התפקיד
ייעוד המשרה: המשרה מיועדת לאוכלוסייה החרדית.
הדירוג: מתמחה (סטאז'ר).
מספר המשרה: 81000552.
מספר עיסוק: 51000350.
תחילת עבודה: ינואר 2022.
תקופת העסקה: שנה אחת.

התמחות בראיית חשבון ברשם העמותות.
דרישות התפקיד
עמידה בדרישות מועצת רואי חשבון להתחלת התמחות בראיית חשבון.

דרישות רצויות:
יכולת חשיבה וניתוח.
יכולת ארגון.
יכולת הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
היקף המשרה
משרה מלאה.

פרטים להגשת קורות חיים
המעוניינים/ות במשרה מתבקשים/ות לשלוח קורות חיים לדואר האלקטרוני: amarkalot.taagidim@justice.gov.il, או לפקס: 02-6462860, ולציין בגוף המייל "לידי רואת חשבון אסתר שרעבי".

תאריך אחרון להגשת מועמדות הינו: 30.08.2021.

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
שירות גבייה ומכירה - טלפוני מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה - אזור מרכז ישוב: ראשון לציון פרסום: 18/08/21 היקף: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות קוד משרה: M-8431

תפקיד: נציג/ת מכירות טלפוני, נציג/ת שירות טלפוני / מוקדן/ית, נציג/ת גביה
תחום עיסוק: מכירות, כספים וכלכלה, תמיכה ושירות לקוחות
שנות ניסיון: ללא ניסיון

יישוב: ראשון לציון
תיאור פעילות הארגון : מוקד שירות טלפוני

תיאור התפקיד:
מוקד שירות-מוכר בשיחות נכנסות.
• הנציגים נדרשים לגבות חובות של לקוחות ולכן נדרשת יכולת התמודדות עם התנגדויות וחוסן נפשי.
• הנציגים מניעים את הלקוח להיות מנויים של כביש 6 ללא דמי רישום - משמע לוקחים פרטי אשראי של הלקוח לחיוב לגבי נסיעה עתידית בכביש.

• נותנים מענה ומידע
דרישות סף:
תודעת שירות גבוהה
רמה אישית טובה
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
יכולת לעבוד בריבוי משימות
יכולת עבודה תחת לחץ

שעות עבודה : משמרת בוקר : 08:00-16.30
משמרת ערב :12.00-20:00/ 11-19+ שישי לסירוגין
תהליך המיון: ראיון טלפוני + ראיון פרונטלי
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: הכשרה ניתנת לכל מוקדן חדש נכנס לתפקיד . הדרכה מסודרת לתפקיד ולכל הנהלים הדרושים .
דרכי הגעה:
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק .
נגישות המבנה: נגיש , מעליות ושירותי נכים.
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: סביבת עבודה של מוקד טלפוני ,אולם רועש.

סביבת עבודה חברתית: עמיתים , ממונים , לקוחות . אינטראקציה גבוהה עם לקוחות.
דרישות פיזיות: יכולת לישיבה ממושכת.

דרישות קוגניטיביות: יכולת ניהול זמן ,יכולת למידה , יצירתיות, פתרון בעיות , התנסחות גבוהה בע"פ , כושר ניהול וארגון
דרישות חברתיות/ תקשורתיות:
יחסי אנוש טובים , תודעת שירות גבוהה.
דרישות רגשיות: אדיבות, סבלנות , יכולת עבודה תחת לחץ.
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות:
מוכנות לגמישות ללא משמרות בשישי.













המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
מנהל/ת חשבונות
חברה: מי אביבים ישוב: תל אביב - יפו פרסום: 18/08/21 היקף: משרה מלאה קוד משרה: 3052

תפקיד: הנהלת חשבונות - כללי, מנהל/ת חשבונות, פקיד/ת הנהלת חשבונות
תחום עיסוק: כספים וכלכלה
שנות ניסיון: 1 שנים

לתאגיד המים "מי אביבים" דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לתפקיד הכולל:

• ניתוב חשבוניות שמתקבלות ברמה היומית לגורמים רלוונטיים בארגון
על פי קריטריונים שהוגדרו מראש
• רישום הוצאות והכנסות בספרים
• ביצוע התאמות ספקים
• ניהול ספר רכוש קבוע
• התאמות בנק
• עבודה מול גורמי חוץ (לקוחות, ספקים)
• בדיקת חשבונות טרם תשלום
• התאמת מע"מ
• מטלות נוספות על פי דרישת הממונה

דרישות:
• בגרות מלאה - חובה
• הנהלת חשבונות סוג 1,2 - חובה. סוג 3 – יתרון
• ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה – חובה
• שליטה בתוכנת הנהלת חשבונות SAP Business One - חובה
• שליטה ביישומי אופיס בכלל, ובאקסל בפרט – חובה
• יסודיות, סדר ודיוק
• יכולת עבודה בצוות
• שעות גמישות למתאימים/ות
*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
*תנאים טובים למתאימים/ות

התאמות במקום העבודה:
ניתן להתגמש בזמן תחילת/סיום העבודה
ניתן להתגמש בקצב העבודה הנדרש
נגישות המבנה:
כניסה נגישה לבניין (כבש)
מעלית נגישה
שירותי נכים ייעודים
חניית נכים בקרבת מקום

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
אחראי/ת הנהלת חשבונות מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה - אזור מרכז ישוב: רמלה-לוד פרסום: 10/08/21 היקף: משרה מלאה קוד משרה: M-8362

תפקיד: מנהל/ת חשבונות, מנהל/ת חשבונות ראשי/ת
תחום עיסוק: כספים וכלכלה
שנות ניסיון: 2 שנים

ישוב: לוד
תיאור התפקיד:
סיוע בניהול תקציב הטיבה (בעיקר פיתוח ושירות) בהתאם לתוכנית העבודה של החטיבה וצרכים הנוספים של מנהלי האגפים.
טיפול ומעקב אחר חשבוניות בהתאם למדיניות הרכבת
דרישות סף:
• בגרות מלאה לפחות
• תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות
• ניסיון של שנתיים לפחות כמנהל/ת חשבונות
• ניסיון עבודה במערכת ה-SAP
• ידע והכרות מערכות מחשב
• כושר ביטוי וניסוח בכתב ובעל פה בשפה העברית ברמה טובה
• כושר ביטוי וניסוח בכתב ובעל פה בשפה האנגלית ברמה טובה
• נכונות לביצוע שעות נוספות
תנאי עבודה -
שעות עבודה : 8:00 – 17:00 גמישות להתחיל ב 9:00
תהליך המיון: ראיון טלפוני + ראיון פרונטלי
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חפיפה מול מנהל ישיר
דרכי הגעה:
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: מבנה נגיש , שירותי נכים , חניות נכים , מעברים רחבים , מעליות .
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: בניין הנהלה , חדרי משרדים .

סביבת עבודה חברתית: עמיתים , ממונים , לקוחות . אינטראקציה גבוהה.
דרישות פיזיות: ישיבה ממושכת

דרישות קוגניטיביות: כושר ניהול וארגון, יכולת לקרוא ולכתוב באנגלית ובעברית , מוליטיטאסקינג, הבנת הוראות בע"פ , הבנת הוראות כתובות , יכולת פתרון בעיות , סדר וארגון .
דרישות חברתיות/ תקשורתיות:
יחסי אנוש מצוינים , יכולת עבודה בצוות , תודעת שירות גבוהה , כושר ביטוי טוב בע"פ .
דרישות רגשיות: נכונות לשעות נוספות ועבודה תחת לחץ .
הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות:


המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
עוזר/ת חשב מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה - אזור מרכז ישוב: ראשון לציון פרסום: 10/08/21 היקף: משרה מלאה קוד משרה: M-8370

תפקיד: עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת, פקיד/ת הנהלת חשבונות
תחום עיסוק: כספים וכלכלה, אדמיניסטרציה
שנות ניסיון: 1 שנים



יישוב: היוזמה 2, ראשון לציון
תיאור פעילות הארגון: יבואנית הרשמית של רכבי טויוטה בארץ.
תיאור התפקיד:
חשבות שכר ל- 2 חברות בקבוצה
ביצוע תחשיב שכר ומעקב תשלום עבור עובדי כ"א מול חב כ"א
קליטת פקודות שכר וניכויים במערכת הנהח"ש.
עדכוני קליטה/סיום במערכת דווח נוכחות לקליטה בשכר.
הכנת תחשיב ומסמכי סיום העסקה.
לווי הליך של תאונות עבודה ומעבר עובדים בין החברות.
מעקב פתיחת פוליסות ומכתבי חוב מול מתפעל פנסיוני.

דרישות סף:
ידע באקסל
ידע בסיסי בהנהח"ש
ניסיון בחשבות שכר או הנהלת חשבונות
קורס חשבות שכר- יתרון

תנאי עבודה -
שעות עבודה :
8:00-17:00, יש מעט גמישות בשעות העבודה.
תהליך המיון:
ראיון טלפוני, ראיון זום/פרונטאלי עם צוות מש"א, מבדקים ממוחשבים+מבדקי אמינות, ראיון עם חשבת שכר בכירה.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד:
חפיפה עם עובדת ותיקה+חפיפה עם המנהלת.
דרכי הגעה
חנית נכים בבניין.
תנאי העסקה (שכר + תנאים):
תנאים סוציאליים- קרן השתלמות, מחלה מהיום הראשון, בונוסים שנתיים.
שכר- 8500
נגישות המבנה:
בניין נגיש מכל הבחינות לפי תקן נגישות.
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית:
מיקום:
בחדר , בקומה אחת
תנאים פיזיים:
מיזוג אויר , אוורור מתאים , מואר , סביבה משרדית

סביבת עבודה חברתית:
עובד בנוכחות אחרים (המנהלת) , עובד עם לקוחות
מידת אינטראקציה גבוהה עם ממומנים , עמיתים
דרישות פיזיות:

• שימוש בראיה תקינה/ מתוקנת (לקרוב/ לרחוק)
• שימוש בשמיעה תקינה/ מתוקנת
• שימוש במגע (מחשב)
• ישיבה ממושכת
• מיומנות אצבעות- מוטוריקה עדינה
• זמן תגובה מהיר


דרישות קוגניטיביות:
• יכולת הפניית קשב / חלוקת קשב
• שמירה על ריכוז
• יכולת זיכרון לטווח ארוך
• חשיבה מתמטית - ספירה, פעולות חישוב, שימוש בנוסחאות
• הפעלת שיקול דעת
• יכולת תכנון
• עבודה ברצף של שלבים
• מוליטיטאסקינג (ביצוע מספר משימות במקביל)
• תזמון
• יכולת ניהול זמן


דרישות חברתיות/ תקשורתיות:
עבודה בצוות , שירותיות , תקשורת טובה עם לקוחות , כושר ביטוי טוב בע"פ , , יחסי אנוש טובים, יכולת שיתוף פעולה

דרישות רגשיות:
יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ ,התמדה ,יכולת לעבודה עצמאית , יכולת לעבודה חוזרנית ,

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: גמישות בשעות עבודה,

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >