דלג אל חיפוש משרה
בחירת תפקידים
משרות חמות
בנקאי/ת במרכז הטלפוני מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה - אזור מרכז ישוב: ראשון לציון פרסום: 17/06/21 היקף: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות קוד משרה: M-8389

תפקיד: נציג/ת שירות לקוחות, סטודנט, בנקאי טלפוני
תחום עיסוק: כספים וכלכלה, כללי, תמיכה ושירות לקוחות
שנות ניסיון: 1 שנים

תקנים ייעודים לאנשים עם מוגבלות
יישוב: ראשון לציון
תיאור פעילות הארגון: בנק
תיאור התפקיד:
מרכזי בנקאות מרכזים את מרבית הפניות הטלפוניות של לקוחותינו ומהווים ערוץ מקצועי ושירותי ללקוחות הבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם הבנקאות, האשראי, מיומנויות שירות והובלת שיחה.
המרכז מאופיין בסביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת.

דרישות סף:
עדיפות לסטודנטים
עדיפות לבעלי/ות ניסיון תעסוקתי קודם בתחום מתן שירות.
תודעת שירות גבוהה.
כושר ביטוי גבוה בעל – פה.
יחסי אנוש מעולים ועבודת צוות.
יכולת למידה מהירה.
יכולת התמודדות במצבי לחץ.
נכונות להשקעה ועבודה מאומצת.
אוריינטציה לשירות ומכירה

תנאי עבודה -
שעות עבודה : 60% - 100% משרה, 3-5 משמרות בשבוע, יש גמישות מסוימת גם בשעות המשמרת. יוכלו לבחון כל מועמד לפי יכולתו
• שעות פעילות המרכז 7:45-20:00 + שישי 07:45-13:00
• שעות העבודה גמישות
• המשרה מתאימה לסטודנטים
• יום עבודה בין 6-8 שעות
• מינימום 24 שעות שבועיות
• גמישות לעבודה מהבית בהתאם לצורך

תהליך המיון: ראיון טלפוני לתיאום ציפיות, מבדקים ממוחשבים, יום מיון במוקד בראשון לציון בו נערך ראיון אישי, סימולציות של שירות ומכירות, סיור במוקד והאזנה לשיחות.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: קורס הכשרה במוקד, ולאחר מכן חפיפה עם איש צוות במוקד.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק.
נגישות המבנה: נגיש "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: מוקד open-space, עמדה עם אוזניה ומחשב, 20-30 איש בכל צוות, כמות האנשים במוקד משתנה לפי עומסים..

סביבת עבודה חברתית: עבודה עצמאית, עבודה טלפונית עם לקוחות מגוונים.
דרישות פיזיות: יכולת עבודה על מחשב וטלפון.



דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה מהירה, תודעת שירות.



דרישות חברתיות/ תקשורתיות: יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, יכולת ביצוע שיחות טלפון מרובות עם לקוחות מגוונים.

דרישות רגשיות: יכולת עמידה בתנאי לחץ ועומס משימות.

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
בנקאי/ת טלפוני במרכז שירות של... מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה - אזור מרכז ישוב: ראשון לציון פרסום: 17/06/21 היקף: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות קוד משרה: M-8388

תפקיד: נציג/ת שירות לקוחות, בנקאי טלפוני
תחום עיסוק: כספים וכלכלה, תמיכה ושירות לקוחות
שנות ניסיון: 1 שנים

תקנים ייעודים לאנשים עם מוגבלות
יישוב: ראשון לציון
תיאור פעילות הארגון: בנק
תיאור התפקיד:
סניף דיגיטלי, אבל תכלס, הוא חשבון בנק חדש ונפרד לגמרי שיאפשר לכם ליהנות מחוויה בנקאית שונה לגמרי מכל מה שהכרתם.
בנקאות שכולה במובייל, ללא עמלות עו”ש כמו שאתם יכולים לראות בתעריפון העמלות,
עם מערכת טכנולוגית חכמה שתכיר אתכם ותתאים לכם תובנות ועדכונים עליכם ועל מה שחשוב בניהול החשבון שלכם.
בנוסף למתן השירות ללקוחות הקיימים, המרכז עוסק גם בפתיחות החשבון ובצירוף לקוחות חדשים.

הבנקאי נדרש לתת שירות מקצועי, איכותי וסבלני.
כמו-כן, נדרשת חריצות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, ביצוע משימות שונות במקביל- בדומה לתכונות הנדרשות במרכז הבנקאות.
אנחנו שמים דגש על מתן חווית שירות שונה מהבנקאות הקלאסית, בשפה ברורה המנגישה את עולם הבנקאות לכלל האוכלוסייה.

דרישות סף:
ניסיון בשירות לקוחות
אוריינטציה שירותית וטכנולוגית.
לקיחת אחריות וראש גדול
יכולת עבודה תחת לחץ
יצירתיות- יכולת מתן פתרון חלופי
אנגלית ברמה טובה.
אדיבות

תנאי עבודה -
שעות עבודה : 60% - 100% משרה, 3-5 משמרות בשבוע, יש גמישות מסוימת גם בשעות המשמרת. יוכלו לבחון כל מועמד לפי יכולתו

בוקר 07:45-16:15
צהריים: 11:30-20:00
ערב ( תורנות פעמיים בשבוע בממוצע) 14:15-22:45
לילה (מהבית, תורנות אחת לחודש בממוצע) 23:45-07:45
שישי 08:00-14:00 (לסירוגין)

תהליך המיון: ראיון טלפוני לתיאום ציפיות, מבדקים ממוחשבים, ראיון עם מנהל המוקד.

הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: קורס הכשרה במוקד, ולאחר מכן חפיפה עם איש צוות במוקד.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק.
נגישות המבנה: נגיש "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: מוקד open-space, עמדה עם אוזניה ומחשב, 20-30 איש בכל צוות, כמות האנשים במוקד משתנה לפי עומסים.

סביבת עבודה חברתית: עבודה עצמאית, עבודה טלפונית עם לקוחות מגוונים.
דרישות פיזיות: עבודה על מחשב וטלפון.



דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה מהירה, תודעת שירות גבוהה, אחריות, אדיבות, יצירתיות - יכולת פתרון בעיות


דרישות חברתיות/ תקשורתיות: יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, יכולת ביצוע שיחות טלפון מרובות עם לקוחות מגוונים, רמת אנגלית גבוהה.

דרישות רגשיות: יכולת עמידה בתנאי לחץ ועומס משימות.

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
בנקאי/ת במרכז אשראי משכנתאות... מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה - אזור מרכז ישוב: ראשון לציון פרסום: 17/06/21 היקף: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות קוד משרה: M-8387

תפקיד: בנקאי טלפוני, סטודנט/ית לכלכלה, בוגר/ת כלכלה/ מנהל עסקים, סטודנט, אקדמאים ללא נסיון
תחום עיסוק: כספים וכלכלה, כללי
שנות ניסיון: ללא ניסיון

תקנים ייעודים לאנשים עם מוגבלות
יישוב: ראשון לציון
תיאור פעילות הארגון: בנק
תיאור התפקיד:
מרכז שירות ומכירה מקצועי המרכז את כל הפניות בנושא משכנתאות ללקוחות פוטנציאליים וקיימים.
במסגרת הטיפול בנקאי המשכנתאות מבצע בירור צרכים מול הלקוח , מכוון ומלווה אותו בתהליך המלא החל ממתן מידע כללי.
ביצוע תשאול להבנת העסקה, הגשת בקשה למשכנתא, בניית הרכב, ניהול מו"מ וביצוע מעקב עד לסגירת עסקה.
המרכז מהווה מנוע עיקרי לביצועי המשכנתאות בבנק.
בנקאי המרכז שיסיימו את ההכשרה יקבלו ידע נרחב בעולם המשכנתאות והנדל"ן, שיקולים במתן אשראי, מיומנויות לניהול שיחה אפקטיבית ומשא ומתן.

דרישות סף:
סטודנטים או בעלי תואר ראשון
תודעת שירות גבוהה
יכולת מכירה - זיהוי צרכי הלקוח ומימוש המכירה (סגירת עסקה)
יכולת הובלת שיחה
עבודה בתנאי לחץ וסביבה משתנה
יסודיות וירידה לפרטים
יכולת התמודדות בשיחות מורכבות ומציאת חלופות מתאימות ללקוח, מוכוונות להובלת שיחה
יכולת שיווק ומכירה

תנאי עבודה -
שעות עבודה : 60% - 100% משרה, 3-5 משמרות בשבוע, יש גמישות מסוימת גם בשעות המשמרת. יוכלו לבחון כל מועמד לפי יכולתו
שעות פעילות המרכז הינו בימים א-ה 08:00-16:00.
במידת הצורך, פניות לפעמיים בשבוע עד 18:00 וימי שישי לעיתים
• שעות העבודה גמישות
• משרה המתאימה לסטודנטים
• יום עבודה בין 6-8 שעות
• גמישות לעבודה מהבית
• מינימום 24 שעות שבועיות

תהליך המיון: ראיון טלפוני לתיאום ציפיות, מבדקים ממוחשבים, ראיון עם מנהל המוקד.
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: קורס הכשרה במוקד, ולאחר מכן חפיפה עם איש צוות במוקד.
דרכי הגעה: תחבורה ציבורית
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק.
נגישות המבנה: נגיש "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית: מוקד open-space, עמדה עם אוזניה ומחשב, 20-30 איש בכל צוות, כמות האנשים במוקד משתנה לפי עומסים.

סביבת עבודה חברתית: עבודה עצמאית ועם צוות, עם מגוון לקוחות.
דרישות פיזיות: יכולת עבודה על מחשב וטלפון.



דרישות קוגניטיביות: יכולת למידה מהירה, תודעת שירות, יכולת מכירה וניהול משא ומתן, והתמודדות במצבי קונפליקט.


דרישות חברתיות/ תקשורתיות: יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, יכולת ביצוע שיחות טלפון מרובות עם לקוחות מגוונים, יכולת שיווק ומכירה, התמודדות במצבי קונפליקט.

דרישות רגשיות: יכולת עמידה בתנאי לחץ ועומס משימות, התמודדות במצבי קונפליקט, יכולת ניהול משא ומתן.

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: *המעסיק נכון לעשות התאמות*

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
מטפל/ת לא סיעודי/ת לקשישים מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה - אזור מרכז ישוב: פרסום: 17/06/21 היקף: משרה מלאה, משרה חלקית קוד משרה: M-8386

תפקיד: עובדים בלתי מקצועיים, מטפל/ת, טיפול/סיעוד - מטפל/ת, מטפל/ת סיעודי/ת
תחום עיסוק: רפואה ובריאות, כללי, טיפול, ייעוץ ורווחה
שנות ניסיון: ללא ניסיון

יישוב: בפריסה ארצית
תיאור פעילות הארגון: שירותי סיעוד לקשישים
תיאור התפקיד:
סיוע לקשישים המוגדרים כמקרי סעד קל – בינוני בפעולות גנריות כגון קניית מוצר במכולת , ליווי לקופת חולים , סיוע בניקיון או סידור בבית למשל להפעיל כביסה סיגור בגדים וכו' , יכול להיות גם טיול בחוץ , יכול להיות גם שיח , סיוע במטלות יומיות.
דרישות סף:
שפה נוספת – יתרון
סבלנות
יחסי אנוש טובים
תנאי עבודה -
שעות עבודה : יש גמישות ונוחות בשעות . ההתאמה למספר השעות והימים תלויי במטפל .
תהליך המיון: ראיון אישי
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: יש גורמים נוספים מסביב לקשיש כגון עובדים סוציאליים , רופאים ובקרים שמבצעים מעקב תקופתי . ניתן להתייעץ איתם בכל עת . אין הכשרה פרטנית .
דרכי הגעה:
תנאי העסקה (שכר + תנאים): יתואם מול המעסיק
נגישות המבנה: "מוכנות לביצוע הנגשה – כל מקרה ייבדק לגופו".
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית : בבית המטופל

סביבת עבודה חברתית:
עובד עם לקוחות , עובד ללא השגחה .
מידת אינטראקציה גבוהה עם לקוחות
דרישות פיזיות:


• עמידה וישיבה לסירוגין
• הרמת ידיים מעל הראש
• מיומנות אצבעות- מוטוריקה עדינה


דרישות קוגניטיביות:

• יכולת הפניית קשב / חלוקת קשב
• יכולת זיכרון לטווח ארוך
• הפעלת שיקול דעת
• יכולת תכנון
• הבנת הוראות בע"פ
• יכולת למידה





דרישות חברתיות/ תקשורתיות:
שירותיות , תקשורת טובה עם לקוחות , כושר ביטוי טוב בע"פ , יחסי אנוש טובים.

דרישות רגשיות
יוזמה , סובלנות , אחריות , מוסר עבודה גבוה , אמינות , לויאליות

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: גמישות בשעות עבודה, בתפקיד עצמו או בעמדת העבודה.
*המעסיק נכון לעשות התאמות*


המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
מזכיר/ה זמנית למחלקת ניהול...
חברה: הבורסה לניירות ערך ישוב: תל אביב - יפו פרסום: 17/06/21 היקף: משרה זמנית קוד משרה: 3021

תפקיד: מזכיר/ת הנהלה
תחום עיסוק: אדמיניסטרציה
שנות ניסיון: 3 שנים

לבורסה לניירות ערך דרוש/ה מזכיר/ה זמנית למחלקת ניהול סיכונים.

מחלקת ניהול סיכונים אחראית על המדיניות ומתודולוגיות ניהול סיכונים בקבוצת הבורסה, לרבות חברות בנות של הבורסה (מסלקת הבורסה, מסלקת מעוף וכו').

תיאור התפקיד

התפקיד כולל מחד, ביצוע עבודות משרדיות שוטפות (ניהול יומן, הערכות לישיבות) , ומאידך סיוע בכתיבת תזכירים שעולים לדיון בדירקטוריון הבורסה, הכנת מצגות, מעקב אחר יישום פרויקטים שונים הנמצאים באחריות המחלקה, וכן סיוע ליחידות והמדורים אשר שייכים למחלקה.
התפקיד הינו בכפיפות למנהל הסיכונים הראשי של הבורסה.
כישורים דרושים
1. השכלה אקדמאית.
2. ניסיון מעשי מוכח בעבודות משרדיות.
3. שליטה מלאה בשפה העברית ובשפה האנגלית ברמת טובה מאוד.
4. שליטה מלאה וניסיון מעשי בתוכנות Office .
5. יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
6. יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות.

התאמות במקום העבודה:
ניתן להתגמש בזמן תחילת/סיום העבודה
ניתן להתגמש באופן חלוקת המשמרות
ניתן להתגמש בקצב העבודה הנדרש
ניתן להתאים את מיקום העמדה וכלי העבודה הנדרשים
ניתן להתאים את מטלות התפקיד
נגישות המבנה:
כניסה נגישה לבניין (כבש)
מעלית נגישה
שירותי נכים ייעודים
חניית נכים בקרבת מקום

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
רפרנט / כלכלן במדור מודלים...
חברה: הבורסה לניירות ערך ישוב: תל אביב - יפו פרסום: 17/06/21 היקף: משרה מלאה קוד משרה: 3017

תפקיד: כלכלן/ית
תחום עיסוק: כספים וכלכלה
שנות ניסיון: 3 שנים

פיתוח ויישום של מודלים ומתודולוגיות לאמידת חשיפות לסיכונים ו/או ניהול/מזעור חשיפות מסוג זה; בחינת טיבם ורמת מהימנותם של מודלים קיימים ותוצאותיהם בפועל; עריכת חישובים מורכבים וניתוחים אנליטיים לעניין תחזיות צופות פני עתיד ומודלים המשמשים את קבוצת הבורסה; ביצוע משימות נוספות אשר באחריות המדור ו/או המחלקה לניהול סיכונים.

ניסיון תעסוקתי
• בוגר תואר ראשון ו/או שני בכלכלה/סטטיסטיקה/מתמטיקה.
• סיום תואר בהצטיינות / הצטיינות יתרה. יתרון.
• יכולות אנליטיות גבוהות ואוריינטציה כמותית.
• שליטה מלאה ביישומי Office לרבות שליטה ב-Excel ברמה גבוהה מאוד.
• שליטה ב-VBA ו/או Python – יתרון.
• היכרות עם שוק ההון (לרבות שוק הנגזרים).
• מעבר של מבחני רשות ניירות ערך לייעוץ השקעות / ניהול תיקים – יתרון.
• היכרות של מודלים סטטיסטיים ו/או לניהול סיכונים פיננסיים (VaR וכדומה) – יתרון.
• יכולת כתיבה וניסוח, בעברית ובאנגלית, ברמה גבוהה.
• יכולות ניתוח מידע והסקת מסקנות ברמה גבוהה.
• יכולת ירידה לפרטים ועמידה בלוחות זמנים, סדר, דיוק, יסודיות ויעילות.
• מוסר עבודה גבוה, נכונות לעבודה מאומצת ויכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
• יכולת לימוד ועבודה עצמאית, וכן יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים.

התאמות במקום העבודה:
ניתן להתגמש בזמן תחילת/סיום העבודה
ניתן להתגמש באופן חלוקת המשמרות
ניתן להתגמש בקצב העבודה הנדרש
ניתן להתאים את מיקום העמדה וכלי העבודה הנדרשים
ניתן להתאים את מטלות התפקיד
נגישות המבנה:
כניסה נגישה לבניין (כבש)
מעלית נגישה
שירותי נכים ייעודים
חניית נכים בקרבת מקום

המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
עובדי ניקיון אזור השרון מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה - אזור מרכז ישוב: פרסום: 16/06/21 היקף: משרה מלאה, משרה חלקית קוד משרה: M-8374

תפקיד: עובד/ת ניקיון
תחום עיסוק: כללי
שנות ניסיון: ללא ניסיון


יישוב: נתניה , הרצליה , ראש העין , תל אביב , הוד השרון .
תיאור פעילות הארגון: חברת אחזקה ניקיון שמירה לעסקים .
תיאור התפקיד:
- תחזוקה של המקום , לטאטא , לשטוף , לנקות את המטבח , לנקות את השירותים , ניקיון של המשרדים , החלפת פחים , שימוש במכונת שטיפה וכלי ניקיון . תלוי במקום העבודה אליה ישובץ העובד/ת. הגיוס מתבצע במגוון איזורים , להלן :
- נתניה , הרצליה , ראש העין , תל אביב , הוד השרון .
דרישות סף:
יכולת לעבודה פיזית

תנאי עבודה -
שעות עבודה : גמישות למשרה חלקית או מלאה ,כמו כן גמישות בשעות ובמשמרות. יכול להיות 14:00 – 20:00 או 8:00-16:00 או 16:00-22:00 ועוד אפשרויות במידת הצורך . .
תהליך המיון: מילויי טופס הסכמה למסירת מידע מהמרשם הכללי + ראיון אישי .
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד:
חפיפה מסודרת מטעם מנהל ישיר .
דרכי הגעה:
תנאי העסקה (שכר + תנאים): כחוק
נגישות המבנה: מבנים משתנים בהתאם למזמין העבודה ( הלקוח ) .
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית:

תלוי במקום העבודה אליה ישובץ העובד/ת.
סביבת עבודה חברתית:
עובד לבד ,עובד ללא השגחה .
מידת אינטראקציה נמוכה עם עמיתים
דרישות פיזיות:

• עמידה וישיבה לסירוגין
• הרמת ידיים מעל הראש
• קאורדינציה
• מיומנות אצבעות- מוטוריקה עדינה


דרישות קוגניטיביות:
• עבודה ברצף של שלבים
• הבנת הוראות בע"פ
• הבנת הוראות בטיחות





דרישות חברתיות/ תקשורתיות
יחסי אנוש טובים, יכולת שיתוף פעולה .

דרישות רגשיות:
התמדה , יכולת לעבודה עצמאית , יכולת לעבודה חוזרנית .

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: גמישות בשעות עבודה, בתפקיד עצמו או בעמדת העבודה.
*המעסיק נכון לעשות התאמות*


המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
רכז/ת תוכנית מנהיגות נוער,... מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה - אזור מרכז ישוב: רחובות, נס ציונה פרסום: 16/06/21 היקף: משרה חלקית קוד משרה: M-8377

תפקיד: מדריך/ה חברתי/ת
תחום עיסוק: טיפול, ייעוץ ורווחה
שנות ניסיון: 1 שנים

יישוב: רחובות
תיאור פעילות הארגון: פרוייקטים חברתיים
תיאור התפקיד:
1. גיוס ומיון משתתפי התוכניות, באמצעות ראיונות וסדנאות ובשותפות הגורמים הרלוונטיים בקהילה.
2. שיווק התוכניות באמצעות הגעה לבתי ספר רלוונטיים, מוסדות אקדמאים וכן שימוש במגוון פלטפורמות המדיה החברתית לאורך כל השנה.
3. הנחייה קבוצתית ואישית של משתתפי התוכניות ומעקב אחר השתתפותם.
4. ארגון, תיאום וליווי של משלחות, היוצאות ומגיעות לשותפות (כולל וירטואליות) במסגרת התוכניות, כולל קשר רציף עם אנשי הקשר הרלוונטיים במיניאפוליס.
5. ריכוז הקשר המקצועי עם מוסדות וגופים רלוונטיים פנים סוכנותיים וחיצוניים, בארץ ובחו"ל, כגון אגפי עירייה, מנהלי בתי ספר ורכזי שותפויות נוספים.
6. עבודה רציפה עם מתנדבים הפועלים בתוכניות השונות.
7. הפקת, אירגון והנחייה של אירוע מסכם בכל אחת מהתוכניות.
8. הכנת דוחות מעקב וביצוע תקופתיים על הפעילות.
בתכנית מנהיגות הנוער שיווק התכנית מחייב ביקורים במספר תיכונים בעיר;
יש בתכנית שני שבתונים באכסניות נוער במקומות שונים בארץ;
בשבוע שבו מארחים משלחת נוער ממיניאפוליס מסתובבים איתם בעיר ומחוצה לה עם מיניבוס.
דרישות סף:
1. תואר אקדמאי רלוונטי - חובה.
2. ניסיון בהדרכה ועבודה בתחום החינוך הבלתי-פורמאלי לבני נוער - חובה.
3. ניסיון בפיתוח וכתיבת מערכי הדרכה ותוכנית שנתית – יתרון משמעותי.
4. ניסיון בריכוז צוותים חינוכיים – יתרון.
5. שליחות במחנות הקיץ של הסוכנות היהודית והיכרות עם קהילות יהודיות בתפוצות ועם עולם השותפויות – יתרון משמעותי.
6. ניסיון בעבודה ברשתות חברתיות ובלוגים - יתרון.
7. שליטה בשפה העברית והאנגלית ברמה גבוהה, כולל כושר ביטוי בכתב ובעל פה – חובה.
8. תכונות אישיות: יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות, יכולת ארגון וכושר ביצוע ברמה גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים.
9. ניסיון עבודה בסביבה ממוחשבת (דוא"ל, תוכנות Word ו - Excel).
10. נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
11. אזור הפעילות הינו רחובות.
12. רכב ורישיון נהיגה - חובה.

תנאי עבודה

שעות עבודה :גמיש, בדגש על שעות הערב - תכנית מנהיגות נוער נפגשת בסתו אחת לשבוע בשעות הערב ומינואר אחת לשבועיים בערב;
קפה הפוך זה שעת אחהצ מאוחרת בימי ראשון;
סטודנטים מלגאים זה אחת ל 3 שבועות מפגש ערב.
אחת לשבועיים - מפגש צוות שותפות בשעות בוקר / צהריים.
תהליך המיון: ראיון אישי
הכשרה נדרשת בכניסה לתפקיד: חפיפה פרטנית
דרכי הגעה:
תנאי העסקה (שכר + תנאים): כחוק
נגישות המבנה: נגיש
דרישות התפקיד -
סביבת עבודה פיזית:

מתנ"ס , כיתות לימוד .
סביבת עבודה חברתית:
מידת אינטראקציה גבוהה עם עמיתים ולקוחות
דרישות פיזיות:

• עמידה וישיבה לסירוגין
• מיומנות אצבעות- מוטוריקה עדינה


דרישות קוגניטיביות:
• שמירה על ריכוז
• עבודה ברצף של שלבים
• יכולת בקרה- איתור בעיות ובדיקת טעויות
• קריאה
• כתיבה
• מיון
• הבנת הוראות בע"פ
• הבנת הוראות בטיחות





דרישות חברתיות/ תקשורתיות
יחסי אנוש טובים, יכולת שיתוף פעולה .

דרישות רגשיות:
יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ , התמדה , יכולת לעבודה עצמאית , סובלנות , יכולת לעבודה חוזרנית .

הערות מיוחדות/מוכנות להתאמות: גמישות בשעות עבודה, בתפקיד עצמו או בעמדת העבודה.
*המעסיק נכון לעשות התאמות*


המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
עובד/ת במחלקת רכש מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה דרום וי-ם ישוב: פרסום: 16/06/21 היקף: משרה מלאה קוד משרה: nv321

תפקיד: מנהל רכש
תחום עיסוק: לוגיסטיקה ותפעול
שנות ניסיון: 1 שנים

עובד/ת במחלקת רכש


תיאור תפקיד:

 טיפול בהזמנות רכש משלב קבלת דרישה להזמנה ועד הגעתה ליעד.
 טיפול ומעקב אחר המלאי במערכת הרכש, כולל ספירות מלאי ביחידות הארגוניות.
 בדיקת איכות מוצרים ו/או שירותים.
 טיפול מקיף בתעודות משלוח, חשבוניות להזמנות רכש.
 לוגיסטיקה פנים ארגונית והתנהלות שוטפת מול ממשקים פנימיים בארגון.
 נסיעות לספקים ולאכסניות בכל הארץ.
 אחריות אישית, סדר וארגון ויחסי אנוש טובים.
 משרה מלאה.

דרישות התפקיד:
 יכולת בניהול משא ומתן מול ספקים.
 ניסיון קודם בתחום – יתרון.
 תואר אקדמאי בתחום הלוגיסטיקה או בתחום דומה- יתרון.
 שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת.
 עמידה בלוחות זמנים ויעדים.
 רישיון נהיגה חובה.
 מגורים באזור ירושלים- יתרון.
 אנגלית ברמה טובה.


המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >
רכז/ת תאום הזמנות מעסיק המלווה על ידי תעסוקה שווה
חברה: תעסוקה שווה דרום וי-ם ישוב: פרסום: 16/06/21 היקף: משרה חלקית קוד משרה: nv320

תפקיד: כללי - עובדים מקצועיים
תחום עיסוק: כללי
שנות ניסיון: 1 שנים

רכז/ת תיאום הזמנות

דרישות סף:
1. עדיפות לבעלי ניסיון בענף המלונאות והאירוח, ניהול הזמנות .
2. התמצאות בסביבת מחשב ( אופיס ( WORD, EXCEL, POWEPOINT, אינטרנט ).
3. עדיפות לבעלי ניסיון בתוכנת אופטימה
4. שפות :
עברית שליטה מלאה.
אנגלית שליטה מלאה. ( קריאה , כתיבה ודיבור) – חלק מראיון העבודה יערך בשפה האנגלית
5. יכולת התבטאות בכתב ובע"פ .
6. נכונות לעבודה מאומצת בשעות לא שגרתיות ובתנאי לחץ.
7. נכונות לעבודת צוות, אמינות, חריצות ויסודיות, יחסי אנוש טובים.

מסגרת העסקה:
1. כפיפות למנהל אכסניה
2. בסיס משרה: 75% משרה. משרה זמנית (כשבעה חודשים), החלפה לחל"ד.
3. נכונות לעבודה בפיצול על פי צורך.

עיקרי תפקיד:
1. קבלת אורחים .
2. סגירת חשבונות בודדים .
3. מתן פתרונות/אינפורמציה לאורחים .
4. מענה טלפוני ורישום הזמנות .
5. עבודה מול גורמי חוץ.






המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד

לדף המשרה >